[E36] Individualny sedan :)
3 posters
Strona 1 z 1
[E36] Individualny sedan :)
Witam wypadało by przedstawić swoją bawarke;)
Zakupiona jakieś dwa lata temu jako BMW 316i
Numer podwozia WBACA11060EL51591
Kod typu CA11
Typ 316I (EUR)
Typoszereg E E36 (4)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M40
Pojemność skokowa 1.60
Moc 73
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka (0465)
Data prod. 1992-03-23
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S679A HECKSCHEIBENANTENNE Antena tylnej szyby
S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Rozszerzona wiązka kabli
jak widać szału nie było a wyglądała mniej więcej tak:
jako pierwsze oczywiście kompletowałem M-paka
no i powoli do celu:) z czasem felgi a jak alu to i trzeba było zrobić coś z tylnymi bębnami no więc zakupiłem komplet hampli od 328 w między czasie doszły rozpórki i lekka gleba
jako że z zewnątrz była ogarnięta zabrałem sie za wnętrze, upolowałem bananowa skórkę z individuala z końca produkcji (wersja angielska niestety)
Na obecny sezon wpadły alu 18" 9,5j wszystkie z oponkami 225 40.
Przez ten czas dwa razy zmieniałem silnik początkowo było to m43b18 które też odeszło razem z zimą a w jego miejsce trafił kompletny swap m50b25 z fobryczną szpera 25%
No i jeszcze kilka fotek robionych przy okazji (postaram sie ustawić chronologicznie)
Wyjazd na spot do Radomia (doszedł spojler Class 2)
Korzystając z możliwości wjazdu na German Festa nad ranem wybralismy sie do Tarnowa
Przed 8,00 na Shellu już w Tarnowie:
ostatnie poprawki polerki rantów i pucowanie nadwozia
Zlot pierwsza klasa a bawarki jeszcze bardziej dopieszczone;) wrażenia niezapomniane
Tak dla odmiany kilka fotek z lepszego sprzętu
a to z sobotniego 3erfestu
no i w końcu trafiło sie przyzwoite zawieszenie:) na razie posadzony sam tył
a przód musi jeszcze poczekać
korzystając z zimowych wieczorów wyprułem całą wewnętrzną wiązkę i położyłem nową od prawie full opcji teraz mam klime dwu strefową, pełen OBC, grzane dupy i wszystko inne mniej lub bardziej potrzebne
ze strony technicznej do auta wpadł kompletny układ wydechowy od S50B30 z katami oczywiście
Tomash'owe alu poszło do żyda a w zamian zakupione BBS RC, niestety wszystkie 8j ale że et20 to wygląda całkiem fajnie, przód puki co 205/40 ale szukam przynajmniej 45 a tył dzięki interwencji Mateusza pomieścił 225/45, puki co są całe jak z fabryki
Przedni zderzak zakupiony ori bo ten nie do końca widział BMW, i do kompletu przewijane progi. Wszystko już u lakiernika i od razu zostawiony samochód do poprawek po zimie a co do alu to polerka rantów, biały rotor i złote śrubki;)
Koło już zrobione
a całość wygląda tak
Pozdo
Zakupiona jakieś dwa lata temu jako BMW 316i
Numer podwozia WBACA11060EL51591
Kod typu CA11
Typ 316I (EUR)
Typoszereg E E36 (4)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M40
Pojemność skokowa 1.60
Moc 73
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka (0465)
Data prod. 1992-03-23
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S679A HECKSCHEIBENANTENNE Antena tylnej szyby
S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Rozszerzona wiązka kabli
jak widać szału nie było a wyglądała mniej więcej tak:
jako pierwsze oczywiście kompletowałem M-paka
no i powoli do celu:) z czasem felgi a jak alu to i trzeba było zrobić coś z tylnymi bębnami no więc zakupiłem komplet hampli od 328 w między czasie doszły rozpórki i lekka gleba
jako że z zewnątrz była ogarnięta zabrałem sie za wnętrze, upolowałem bananowa skórkę z individuala z końca produkcji (wersja angielska niestety)
Na obecny sezon wpadły alu 18" 9,5j wszystkie z oponkami 225 40.
Przez ten czas dwa razy zmieniałem silnik początkowo było to m43b18 które też odeszło razem z zimą a w jego miejsce trafił kompletny swap m50b25 z fobryczną szpera 25%
No i jeszcze kilka fotek robionych przy okazji (postaram sie ustawić chronologicznie)
Wyjazd na spot do Radomia (doszedł spojler Class 2)
Korzystając z możliwości wjazdu na German Festa nad ranem wybralismy sie do Tarnowa
Przed 8,00 na Shellu już w Tarnowie:
ostatnie poprawki polerki rantów i pucowanie nadwozia
Zlot pierwsza klasa a bawarki jeszcze bardziej dopieszczone;) wrażenia niezapomniane
Tak dla odmiany kilka fotek z lepszego sprzętu
a to z sobotniego 3erfestu
no i w końcu trafiło sie przyzwoite zawieszenie:) na razie posadzony sam tył
a przód musi jeszcze poczekać
korzystając z zimowych wieczorów wyprułem całą wewnętrzną wiązkę i położyłem nową od prawie full opcji teraz mam klime dwu strefową, pełen OBC, grzane dupy i wszystko inne mniej lub bardziej potrzebne
ze strony technicznej do auta wpadł kompletny układ wydechowy od S50B30 z katami oczywiście
Tomash'owe alu poszło do żyda a w zamian zakupione BBS RC, niestety wszystkie 8j ale że et20 to wygląda całkiem fajnie, przód puki co 205/40 ale szukam przynajmniej 45 a tył dzięki interwencji Mateusza pomieścił 225/45, puki co są całe jak z fabryki
Przedni zderzak zakupiony ori bo ten nie do końca widział BMW, i do kompletu przewijane progi. Wszystko już u lakiernika i od razu zostawiony samochód do poprawek po zimie a co do alu to polerka rantów, biały rotor i złote śrubki;)
Koło już zrobione
a całość wygląda tak
Pozdo
Re: [E36] Individualny sedan :)
Fajnie wyglada z tymi żółtymi długimi
bazej171- Imię : Błażej
BMW: : E30
Wiek : 32
Liczba postów : 23
Skąd : Ulan-Majorat
Dołączył : 29/05/2013
Re: [E36] Individualny sedan :)
Aligancko się prezentuje
Longi109- Imię : Piotrek
BMW: : E36 2.0 sedan
Wiek : 31
Liczba postów : 5
Skąd : Zbulitów Duży
Dołączył : 29/05/2013
Re: [E36] Individualny sedan :)
Siema dzisiaj na przód wpadł gwint FK z regulacją twardości foty odpowiedniej gleby niebawem
Re: [E36] Individualny sedan :)
Lubię to!!
Longi109- Imię : Piotrek
BMW: : E36 2.0 sedan
Wiek : 31
Liczba postów : 5
Skąd : Zbulitów Duży
Dołączył : 29/05/2013
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach